Oldalak

Oh, fu*k it

Hello, olvasók :) egy izgi résszel érkeztem :) Hát fülig ér a szám, hogy még ma megtudtam írni. Várom a kommenteket és a pipákat+ ott a chat oda is írhattok. Jó olvasást :) Ohh tényleg még el nem felejtem. Köszönöm a feliratkozókat :)

Taylor szemszöge:
Fejemet foga keltem ki az ágyból. Nem a pizsim volt rajtam, hanem a hosszú kék atléta amit aputól kaptam, és egy szürke melegítő nadrág. Migrénem volt, és nem emlékeztem semmire. Dél után három óra fele lehetett az idő. A telefonom csöngött, és a szobámból a nappaliba sétáltam érte. Anya hívott.
-Szervusz Taylor!- köszönt bájosan.
-Szia anya-hangomon is hallatszott, hogy nem az igazi, berekedt, és fáradt volt. 
-Mi a baj? Olyan más a hangod? Csak nem beteg vagy?-elmosolyodtam anyukám mondatain. Igen, hozza a gondoskodó formáját. 
-Kicsit, igen. Miért hívtál?-kérdeztem. Nem szokott hívogatni, mert elfoglalt vagyok, és nem akar zavarni.
-Meg van a temetés időpontja. Jövőhét pénteken lesz.
-Milyen temetés?-nem rémlett semmi. Kinek lenne temetése? A tegnapból kiesett egy kicsi részlet. Hirtelen eluralkodott rajtam a hányinger, és fájtak a szemeim is. 
-A mama temetése-szólt anya a telefonba. Szemeim tágra nyíltak, egy pillanatra egy szót sem tudtam szólni a válasz hallatán. A nagyi? Erről miért nem tudtam? Könnyek futottak a szemembe. Hogy lehet, hogy pont ő? Annyira egészséges, és üde volt, rendszeresen sportolt. Hogy történhetett ez? Kezdett valami nagyon gyanús lenni. -Taylor? Itt vagy? Kincsem miért nem válaszolsz?-mit mondhattam volna? Egy nagy nyeléssel vissza fojtottam a belőlem kitörő sírást, és valamit megpróbáltam hebegni-habogni anyának.
-I-gen, igen és mikor is lesz?-újra megkérdeztem.
-Jövőhét péntek. Megpróbáltuk apáddal olyan napra szervezni, hogy haza tudj utazni Wyomissingbe. Meg tudnád oldani, hogy akkorra hazaérj?
-Aha, persze. Figyelj anya lerakom, majd hívlak szia.-elköszöntünk egymástól. Leültem a kanapéra és gondolkodtam. Mama? Mi történt? Motyogtam magamban. Próbáltam kiverni a fejemből, hogy ő már nincs többé, de lehetetlen volt. Olyan rosszul éreztem magam, lelkileg is, és testileg is. Annyira fáradt voltam, így inkább visszamentem a szobámba és lefeküdtem. Megnyújtózkodtam, és a lábujjamat csiklandozta valami. Lenyúltam azért a valamiért, és... hát... a reakcióm: sikítottam és eldobtam. Hogy került ide egy HASZNÁLT ÓVSZER? Megpróbáltam túl esni a dolgon, mintha nem is lett volna itt, de hogy kerül ez ide? Nincs párkapcsolatom. Lehet, hogy nem is az enyém.
Böngészgetni kezdtem a telómba, és persze, hogy a napi hírekben benne van az 1D egyik tagja. Eddig Zayn-ről volt a legtöbb hír, de most meglepően Harry Styles volt a kezdőlapon. 

Napi hírek:
#friss
"Harry Styles tegnap este a legpuccosabb buliban jelent meg, ahol 
teljesen részegre itta magát. Társa Taylor Swift is eléggé ittas volt.
A helyszínről, igaz nem együtt jöttek, de együtt távoztak.
Az, hogy a két fiatal hova ment ezek után nem tudjuk, de lehet, hogy valami
lesz kettőjük között."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése