Oldalak

Prologue

Bonyour! Kedves olvasók örülök, hogy megnyithattam a blogot. Köszönöm a csodás designt Alice-nek. Itt a prológus. Taylor elmeséli honnan kezdte, és most hol tart, és mit gondol a jelenlegi életéről, majd az első részben elkezdődik a történet, és már az első részbe hatalmas döntés elé állítják Taylort :) Várom a kommenteket, hogy mit gondoltok a blogról♥
Jó olvasást kíván Roxanne! :)


Minden álmom az volt, hogy a színpadon álljak és énekeljek. A szüleim, és a barátaim támogattak, így eltudtam érni azt amit mindennél jobban szerettem volna. 2006-ban kiadtam a debütáló dalomat  Tim McGraw címmel, ezek után már minden ment simán. Rajongók, interjúk, turnék, minden amit a híresség hoz. Keveset találkoztam a családommal, de legalább minden jól ment. 

A mai napig figyelek arra, hogy ne okozzak csalódást, és bele adok apait-anyait! Fárasztó, de megéri mert csodálatos emberekkel dolgozhatok, mint például Dan-nal a produceremmel. 

Az aréna megtelve, rengeteg rajongóval, és a nevemet kiáltják, és én a színfalak mögött hallgatom. Nagy levegőt, és bátorságot veszek, kisétálok a színpadra, az első szám a Shake It Off utána jön a Welcome To New York. Felül múlhatatlan látni a sok boldog arcot.
Tudom mit akarok! Folytatni mind ezt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése